maandag 28 september 2009

ZONDAG 27092009

Ik wilde eigenlijk over haar schrijven toen ik me gisteren voor nam om vandaag weer een stukje te produceren. Dit kwam voornamelijk door de “We hebben het heus wel door hoor” opmerking van enkele dagen geleden. Ik ben alleen bang dat er momenteel niet meer zoveel door te hebben valt. Misschien ook maar beter. Ik vrees van niet. Er is nog een kleine week te gaan om de wallen weg te werken en mijn charmante ik weer te hernemen. Iemand suggesties? Maar goed, dit is niet echt boeiend. Bijna net zo saai als ex-dispuutsgenoten, al is dat blijkbaar gemeen om te zeggen. God o god wat bezit ik toch een venijn, daar moet ik echt een keer wat aan doen. Mijn zus gaat trouwen! Ze is gevraagd op een bankje in het land van de onbegrensde mogelijkheden door de ridder die daar ook was. Dit was geen toeval, ze waren namelijk samen op vakantie terwijl ik op hun plantjes paste, die weer in Amsterdam Oost stonden. Liefde. Het bestaat dus toch. Golden slumbers vulde mijn ogen aan de landelijke keukentafel. Dit klikt gay en dat is het ook, maar het is ook waar. Wat ook waar is, is dat het ons oud maakt. Ik bedoel officieel oud. Dat is niet erg. Bovendien wordt ook Sander nu ridder, nu vallen mijn Rutger Hauer achtige blonde lokken ook eindelijk op hun plaats. Eindelijk ridder. Eindelijk een gimmick waar ik wat aan heb.

1 opmerking: