donderdag 20 augustus 2009

START ME UP

Eindelijk de laatste paar woorden veranderd aan de tekst. Kan niet anders dan tenenkrommend slecht worden, als het doorgaat tenminste. Kut Rolling Stones. Ik verlogen mezelf behoorlijk, maar ach, zoveel is er nu ook niet over van Sander de Vries om te verlaten. Dat moet jij ook hebben gedacht.

Mean
machine vervangen door kopieermachine is ook behoorlijk suf natuurlijk, bovendien lijkt het niet te lopen. Dat is echter een misvatting, beste lezer. Mick Jagger zingt met zijn opvallend slanke lichaam mean tweemaal dus past kopieermachine net in het metrum. Met moeite dat wel. Het blijft rock and roll natuurlijk.
Nu nog even een model aan de haak slaan, mascara gaan gebruiken (ik ben persoonlijk dol op smokey eyes), me volproppen met snuif, RayBano op de neus, en ik ben helemaal klaar voor radio twee. Vanaf nu kan het alleen nog maar bergafwaarts gaan. De grootste nietsnut schrijft een liedtekst met een lekker-aan-de-slag thema, gekker moet het niet worden daar bij de publieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten